stysebastiansjodin.blogg.se

2013-03-23
10:51:00

Tillskott
Här får ni se vilka tillskott som jag tar på morgonen och det är då
Magnesium,
zink,
D-vitamin,
C-vitamin,
Omega3
Whey-Delite Päronsplit

Eftersom att jag är mjölkalergiker så kan inte jag dricka vanligt Whey protein utan har istället fått leva på protein från olika växter. Smaken på de proteinerna är väll inte det godaste. Men nu hittade jag Whey-Delite som då ska vara skonsam för mjölk/laktosintoleranta och däför köpte jag hem några påsar för att prova.

Blev kär i päronspliten direkt! Grymt god smak och ingen reaktion i magen heller. Så kommer nog köra på den ett tag. Har även smakerna choklad och blåbär, chokladen var också god men klår inte päronspliten. Jag har inte hunnit öppna blåbär än så skriver senare om den.

StrongerThanYesterday

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: