stysebastiansjodin.blogg.se

2013-08-10
06:49:00

Åskilje
Har varit ledig i tre dagar så jag åkte upp till Åskilje måndag kväll och var där fram till Fredag då jag tog bussen hem igen :)
 

Nu då äntligen huset där vår familj bodde i förut är igång igen så bodde jag där och pappa är på väg att flytta dit alldeles snart. Skönt att äntligen har ett "hem" igen. I Åskilje så blev det mest fiske, mat och armbrytning emellan åt. Körde även på med sprinter och PW. Konstigt nog så känns allt tyngre då man ska träna i Åskilje, vi har lite gym grejer hos Jonathan men då man ska träna så får man inte samma GO i sig som då man drar på gymmet i stan. Det är inte lika mycke energi i rörelse. Men vi körde på ändå :)
 

Nu har jag just klivit upp och ska ut på en PW

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: