stysebastiansjodin.blogg.se

2013-08-30
17:27:03

Helg!
Jaha, då vare helg också! Snacka om nervös.. detta är mitt/vårt första VM någonsin, och ska bli jävligt rolit dessutom! kommer forsätta träna fram till söndag eftermiddag då vi tar nattåg mot stockholm och flyg till Polen. 
 
For en sväng och simmade runt klockan tolv idag och ska fara och köra ett axelpass nu ikväll med Jonathan! Härligt! nu njuter man bara av passen och gör det som känns bra och är roligt. Veckans specifika träning gav mig en rejäl tandvärk vilket kommer att ge med sig lagomt till tävlingsdagen 
 
 
Igår så bestämde jag mig för att testa äta 3500 kalorier per dag, inser nu hur lite mat man ätit förut... Nu äre ju så att man kan ju inte trycka i sig vad som hellst utan det har blivit lax, tonfisk, kyckling, sparris, ris, sötpotatis, omega 3 och lite till. Siktar på samma intag idag med och min vikt ligger just nu på 79 kilo, härligt!! 
 
 
Strongertyesterday!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: