stysebastiansjodin.blogg.se

2013-03-13
22:41:00

Stronger Then Yesterday!
Nu kommer det första inlägget på min nya blogg, Jag har tidigare bloggat tillsammans med min kusin på http://risefromashes.myshowroom.se/ men nu har vi tagit ett steg uppåt och tänker starta något ännu större och har därför dela upp så vi bloggar på var sin blogg. Hoppas att detta ska bli en förbättring och att du ska tycka det blir roligare att följa oss. 
 
För de nya läsarna så heter jag Sebastian Sjödin och bor just nu i storuman. Mitt mål utbildningsmässigt är att bli personlig tränare och jag eltisatsar just nu mot Armbrytning. Jag älskar träning och allt som har med hälsa att göra, så här på bloggen kommer jag att skriva om just tankar kring träningn, kost och mycket mer.. 
 
Måste bara få sprida en en sak till om mig själv, I helgen så tog jag SM Guld i Armbrytning och det känns enormt Stort! Nu kommer jag att satsa mot VM som är om sex månader. Häng gärna med på min resa!
 
På bilden kan ni se Jonathan Karlsson till Vänster, Sara Bäckman (6x Världsmästarinna i armbrytning) i mitten och Mig till höger.
 
Stronger Then Yesterday! S.S

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: