stysebastiansjodin.blogg.se

2013-03-25
09:59:00

Shoulders
Denna gång vare min tur att hålla i passet, som då skulle vara Axlar och Triceps. Eftersom vi var tre stycken som skulle köra samtidigt så fick jag endast en sak i tanken, Superset. Tänker ganska simpelt när det gäller upplägg, hitta alla delar av muskeln, många set och hög intensitet.
 
Började att fylla upp blod i axlarna med
par1: Sittande Hantelpress - Hantellyft
Par2: Militärpress i smith - Baksida axel med hantlar
Här fick man upp bra värme i hela axelpartiet och var aldeles lagom inför nästa två par, här exploderade pumpen fram och resten av passet blev svidande och tung, som planerat. ;)
 
Par3: Sidolyft i cablecross - Dips
par4: Bred rodd - Pushdown
par5: Rotatorkuff - triceps press med stång
Avslutning: Plankan - Liggande Bencykel
 
Ett jätte bra pass och idag har jag rejält med träningsvärk!
 
Det första jag tar på morgonen är dessa två mineraler eftersom att de ä just dom som man svettas bort mest när man tränar. så det räcker inte med att enbart dricka vatten. I det tidigare inlägger ser ni vad mer jag tar på morgonen.
Stronger Than Yesterday

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: