stysebastiansjodin.blogg.se

2013-03-30
23:36:00

Iksu Spa!
Vilken härlig påsk!. Idag har jag, pappa och syrran varit i Umeå på iksu spa. Så skönt att få lite avslappning ibland, men självklart vare svårt att undvika gymmet när det ändå ingår.

Innan badbyxorna och spa kläderna åkte på så körde jag ett bröst och triceps pass. Kände även på lite friväningar. Brände iväg armhävningar med fem olika varianter, en stege på tolv repetitioner av varje variant sedan vila i 90 sekunder gånger tre.

Fick en rejäl pump och brösten kändes tre gånger större så direkt efter det körde jag ett stigande reps set av hantel pressar och flyes, sex, åtta, tolv, tolv. Försöker hitta alla delar av bröst idag så därför lägger jag in både flyes, pressar, smala pressar, omvänt grepp, peck deck ( dålig stavning ). Vilket då jag gjorde och tack vare man var på ett annat gym så tog man i lite extra också.

Blev pushdown, dips, friväningar, hantellyft, omvänd peck, frammåt lyft axel också. Blödade bara igenom axlarna på slutet. Sen fick jag avnjuta varma bassänger och varma källor i spaavdelningen, perfekt. Sprang dessutom in på Onemorerep i fem minuter ocv köpte Pwon pow3rd 2.0. Hoppas den är bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: