stysebastiansjodin.blogg.se

2013-06-29
23:40:00

Vars är tandvärken?
Fy vilken hård dag det har varit. Jag och släkten vägde in oss igår kväll och då bestämde jag och jona oss för att delta i -85. -95 och +95 kilos klasserna i högern och vänster bara för att få så många starter och så mycket träning som möjligt. Sagt och gjort, det blev nog några fler matcher än vad som var tänkt... Jag slutade i en final och tog hem silver i -85 kilo seniorer vänster arm, fyra i vänster arm -95 kilo senior. Kul för mig! ;) Tungvikten var som inte så väntat enormt tung!! där vann jag otroligt nog en match som jag faktiskt är lite stolt över. 
 
 
Jona tog hem Guld och silver på Juniorsidans tyngsta klass och sedan Brons i -85 kilo senior vänster, kom till final i -95 kilo seniorer vänster. Sedan Victoria hon tog hem ett bron i damernas tungvikt efter Heidi Andersson och Fia reisek. enormt bra där! Simon min bror han tog hem ett guld och silver i sin klass -65 kilo, och Andreas som tävlade enbart vänster i supertungvikt hamnade på en fjärde eller femte plats vilket också är enormt bra! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: