stysebastiansjodin.blogg.se

2013-06-06
10:22:00

Supermatcher!
Nu är det klart, ett gäng på 18 personer inklusive mig själv ska åka över till Finland och bryta supermatcher den 20 Juli. Dem som arrangerar allt detta heter Pulldozers ( http://pulldozers.com/ ). Ska bli enormt roligt!

Klart det pirrar lite extra i magen nu. Det är sex veckor kvar och jag har fyra veckor kvar av högreps perioden som sedan kommer att övergå till en tung period på två veckor å sen äre Finnland.

Jag har hunnit kört mitt träningsupplägg snart i två veckor och förra veckan blev det nio stycken pass, två armbrytar pass med avslutning att repa ut mina biceps, ryssträning ett pass, axlar på gymmet ett pass, Ben ett pass, Bröst ett pass, rygg ett pass och 2 pass Sprinter.

Hittills tycker jag allt fungerar jätte bra! och idag äre min ätardag och Biceps står på schemat!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: