stysebastiansjodin.blogg.se

2013-06-21
08:28:00

All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
Midsommar som alla vet! För mig blir det mest jobb hela helgen och gymmet. inte så oväntat kanske. Benpasset i onsdags gick grymt bra! körde på i två timmar med alla övningar jag kunde komma på och som avslutning så körde jag Benböj och Raka marklyft.. Kom hem och låg i sängen alldeles yr och somnade på stört.

Igår körde jag två pass, det första var Mage/Vader på gymmet, där klarade jag av min första frontlever!! fast inte så att jag kunde börja räkna sekunder men jag stannade i rätt läge och kände hur jag låste kroppen. Bra början!

Och för den som inte vet va en Frontlever är så ser du på bilden

Drog senare till Storuman å bröt arm med Jona, Victoria, Jonas, Kim, Johan, Johannes och Jesper. FY vilka starka armar det finns alltså! grymt!

All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: