stysebastiansjodin.blogg.se

2013-07-08
16:12:00

Stora hantlar för en stor karl ;) haha
haha, vilket härligt bröst pass vi lyckades med idag Simon och Victoria! i med min PWO som då är Hypymud och kommer nog vara det ett tag till iaf. Sedan blev det bröst nere på gymmet.

Nu är den tunga perioden här på riktigt och började att köra gummibandsbänk där sista setet blev en 2:a på 115 kilo plus gummiband som ger bra med motstånd. Sedan gick vi över till lutande hantelpressar där jag avslutade med att pressa upp de tyngsta hantlarna på gymmet ( kul för mig ), man har som alltid sneglat på de där tunga och orörda hantlarna som ligger under ställningen för att dem inte får plats bland alla andra hantlar.

Men idag vare dags! Efter ett pyramid set så blev jag extremt sugen att testa dem! kändes som hantlarna skulle komma igenom händerna och krossa mig men jag fick upp dem och gjorde först en halv rep sedan en lite djupare. Nu handlar det att bli van dessa vikter :) fy så kul passet blev

Hur mycket bättre kan det bli?
 
Här är en Gammal bild från 2012-10-30 ner i "harcore" gymmet i Gunnarn där jag gick grundskolan :P
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: