stysebastiansjodin.blogg.se

2013-07-11
09:18:00

Periodisk Fasta
 
Började med Periodisk fasta i måndags.Det betyder att jag fastar mellan 22.00 till 14.00, totalt 16 timmar och sedan äter jag mellan 14.00 till 22.00, totalt 8 timmars ät fönster. Då gäller det att vara extra noga så man får i sig allt kroppen behöver per dag under den tiden. När jag fastar får jag dricka vatten, kaffe och aminosyror om jag tränat på morgonen. kommer köra på detta ett tag framåt och se vad som händer

Igår körde jag ben och då klev jag upp ännu en gång på 180 kilo i benböjen och denhär gången gjorde jag också fyra repetitioner men mycket "snyggare" så det tar sig verkligen :) Kul för mig! Hur mycket bättre kan det bli?

Imorse drog jag och min bror ner och körde biceps och i kväll väntar ett ryggpass

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: