stysebastiansjodin.blogg.se

2013-07-07
20:59:00

Min Helg!
 
 
Eftersom blev ledig i tre dagar så passade jag på att åka med mina syskon till sommarstugan i Östervik utanför Storuman. Stugan är inte färdigbyggd ännu och därför blev det bygge för min bror och morfar medans jag tränade lite med några stenar som behövde flyttas och senare på lördag kväll så tränade jag lite axlar och bröst. Ganska kul att improvisera då man inte har något gym
 
 

Att få fara bort såhär och bara vara, är väldigt skönt. Man umgås med familjen, grillar och mår. Bra att ladda upp kroppen med energi.
 

Vi körde hem i eftermiddag och jag drog ner på gymmet här i Lycksele och körde ett ryggpass. Eftersom att de lätta perioderna är över så slängde jag på extra mycket vikt på alla övningar och började köra marklyft också.

i marken blev det såhär

1x4 100 kilo (Utan bälte)
1x4 120 kilo (Utan bälte)
1x4 140 kilo (Utan bälte)
1x4 160 kilo (Utan bälte)
1x1 180 kilo (Med Bälte)
Sen sa det stopp.. kroppen dog helt av men jag tyckte att jag hade minst ett lyft kvar så jag la på 185 kilo men icke.. Ska upp med det nästa gång :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: