stysebastiansjodin.blogg.se

2013-07-22
22:12:37

Kalajoki - DYYNI - Pulldozers
På bilden ovan är vi påväg mot Umeå, där färjan gick till Finland. Vi for lite tidigare så att vi skulle hinna med ett bröst pass på IKSU, vill ha de gymmet vart jag än är alltså! bästa gymmet!
 
Blev ett jätte bra pass med bänkpress, hantelpress, bröst i maskin och cablecross. Efter IKSU så passade vi på att trycka i oss tacobuffé! Tacotorsdag! 
 
Efter en fyra timmars lång färja så bar det av uppåt i Finland! Ingen visste var i Kalajoki vi skulle, ingen viste vart vi skulle bo, ingen viste ingenting men vi körde. Kom fram i Kalajoki runt fyra på natten och vi som körde vår bil ville verkligen inte sova i bilen så vi tog täten och började leta, jag gick in på en bensinstation och frågade efter vägen till någon stans där vi kunde bo, efter lite prat och fulla finskor som skulle förklara vägen så hittade vi ett ställe. Men när vi kom fram så var det självklart stängt. Men just när vi var påväg att fara så kom det ut en tjej som skulle slänga sopor, detta visade sig vara stället där tävlingen skulle vara och där vi dessutom skulle bo! vilken tur alltså :)
 
Efter några timmars sömn så klev vi upp och tog lite HYPYMUD för att sedan leta åt ett gym som vara bara några hundra meter ifrån. 
 
Jävligt HIGH TEC-gym, maskinerna hade inget viktmagasin utan styrdes av lufttryck, coolt! finns nog inte på många ställen. 
 
 
Efter gymmet så åt vi på nattklubben som vi bodde på, grymt god mat! 
 
Ganska Strand!
 
efter en ledig dag så blev det supermatcherna! 
 
 
 
Jonathan vann 5 av 5 och gjorde en 5-0a vilket är asgrymt!! 
Vicky vann 3 av 5 och var också jäkligt bra!
Andreas vann 2 av 5 och är vinnaren i allas ögon
Jag själv vann 1 av 5, fick möta Ville Heinonen. Fy vilken enormt bra armbrytare han är! känner mig glad att jag fick en vinst iallafall men sjäklart känns det surt på samma gång. Alla vill vinna! så äre! Nu satsar vi stenhårt mot VM i september! 
 
 
 
 
Det var min och TEAM STY:S första av många supermatcher! Nu kan det bara gå ännu bättre! Vi kom hem till sverige och Lycksele runt kl 02.00 i natt och sedan blev det jobb från kl 09.30 till 19.00 :)
 
 
Hämtade ut min vinnst av MMSPORTS, två flak Jacked Fuel och drog sedan på gymmet. Där drog jag upp ett PB på 185 kilo i marken! Hur mycket bättre kan det bli? 
 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
All of life comes to me with Ease, Joy and Glory! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: