stysebastiansjodin.blogg.se

2013-07-26
21:31:00

5 veckor och två dagar
Nu äre det fem veckor och två dagar kvar till VM! tiden springer iväg känns det som, spännande. Inte många träningspass kvar heller. Jag ligger på en kroppsvikt runt 82 kilo, då på kvällen eftersom jag inte har en våg här hemma. Nu trappar man upp ett steg till och blir lite extra noga med intaget av all mat per dag.
 
 
Jag har varit ledig i två dagar, då passade jag på att åka upp till Åskilje och träna med Jonathan och hans pappa 
 

 

Drar ner lite kolhydrater och försöker ligga på två gram protein per kilo kroppsvikt vilket betyder att jag ska äta 150 gram protein.

Åt 72 gram protein i min första måltid, 30 gram den andra måltiden, 26 gram efter träningen och sista måltiden blir 36 gram protein. Om man summerar detta så betyder det att jag fått i mig runt 160 gram protein idag :)

Bröstpasset idag gick bra! var uppe på 130 kilo i bänken, 50 kilo i lutande hantelpress och 80 kilo i dips. Tränade ensam idag vilken är lite farligt om jag ska köra så tungt, väldigt lätt att fastna

StrongerTyesterday

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: