stysebastiansjodin.blogg.se

2013-04-01
10:38:00

Pow3rd 2.0
Jag gick in på OneMoreRep i Lördags och köpte den nya uppgraderade Pow3rd 2.0 och gav en till Jonathan: http://styjonathankarlsson.blogg.se/ och en till mig själv.
klockan 21.30 igår kväll så satt vi i soffan och dö tittade lite på tv medan vi funderade på vad man skulle kunna göra av kvällen som var kvar. Efter en liten stund så satt vi i köket med var sitt glas Pow3rd 2.0 och tänkte köra lite armbrytning och gym eftersom dom har ett helt eget fungerande gym och armbrytarbord på övervåningen.
 
På den gamla Pow3rd så skulle man helst ta en full skopa, alltså¨två doseringar eftersom den skulle vara så svag. därför tänkte vi inte så mycket mera än att vi fortfarande skulle ta två doseringar på den nya, sagt och gjort. Men efter en stund så började vi läsa lite på förpackningen och insåg att det kanske inte behövs en dubbel dos.. försent.
 
Denna bild är från i torsdags
Det var länge sedan jag fick känna mig såhär extremt överspeedad och fokuserad. Jag ville bara gå upp och slita i det tyngsta som fanns och göra alla övningar som går att göra. Skön känsla. Så det blev rygg, biceps och armbrytning. Började med stående rodd som slutade med 126 kilo.. och sedan viktade "chins" ( chins fast med handflatorna mot sidorna ), bicepscurl, avslutade med armbrytning. svetten rann något otroligt och jag var helt blöt men ville bara köra med och mer, enormt bra pass!
 
var uppe till klockan 04.00 och hade lite problem att sova, men värt vare!
 
StrongerThanYesterday

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: