stysebastiansjodin.blogg.se

2013-04-29
23:33:00

Jag gör allt för att det är så himla roligt!
Ikväll tränade jag Armbrytning, men hur kan man tycka de ä så roligt? går nästan inte att förklara med ord. De ä ba kul! Man får ge allt man har och verkligen ta i! Jag tror nog det är därför man aldrig ger upp, än hur ont kroppen skriker vissa gånger. förra veckan fick jag så ont i armarna att jag bara villa lämna kroppen eller ta bort mina armar. Trotts detta så fanns fortfarande ett leende på läpparna och jag körde ännu hårdare. Idiotiskt kan många tycka. Just den känslan är den skönaste i världen, man får uppleva smärta men samtidigt känna hur stark man är.

Jag tränar i stort sett varje dag, inte för att bevisa hur duktig jag är utan för att jag tycket det är enormt roligt. jag vill inte och kan inte sluta träna, det är min livsstil och kommer bli min framtid.

Jag lever mitt liv som jag vill och efter det jag tycker är det roligaste jag vet. Varför ska man begränsa sig med saker man egentligen inte vill eller saker som andra säger att man bör göra eftersom det är så de "ska" vara. Nä. Man lever ju för att ha roligt och njuta här i livet.


Mitt jobb i framtiden kommer inte att gå ut på att ha den fetaste lönen och ha känslan av att inte egentligen vilja jobba med just det. Utan jag ska vilja se fram emot alla dagar varje gång jag kliver upp, och jag ska skratta mig igenom jobbet och se hur människor når utveckling. för mig ska jobbet inte kännas som ett jobb. Det är bara DU själv som sätter begränsningar i ditt liv, du kan uppnå precis vad som helst i ditt liv bara du är villig för förändring och villig att bryta mönster.




Du kan prova att ställa denna fråga till dig varje morgon:

Hur skulle jag vilja att mitt liv såg ut?

och sedan säga detta

Hela livet kommer till mig med lätthet, glädje och härlighet
Man lyckas alltid spänna Biceps när man får chansen ;) Jag sitter längst ner på G:et

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: