stysebastiansjodin.blogg.se

2013-04-15
23:13:00

Hur kan det bli bättre än såhär?
Sitter just nu och har gjort en beställning från MMsports, det blev att beställa mer protein, vitaminer å mineraler. Det viktigaste!

Tunt med inlägg på sista tiden så har en hel del att skriva ikapp. Sista dagen på lovet så for jag, Jonathan och hans pappa ner till Umeå för att gå på en Access Bars kurs. En jätte spännande upplevelse! går inte att beskriva riktigt men jag rekommenderar den verkligen.

information:
Bars är en fantastiskt behaglig och avslappnande process, som utan någon ansträngning tar bort begränsningar på alla områden i ditt liv. Efter sessionen känns det i sämsta fall som om du precis har fått ditt livs bästa massage – och i bästa fall kan hela ditt liv förändras till det bättre med fullkomlig lätthet.

Det finns 32 punkter (Bars) på huvudet som lagrar alla tankar och känslor, attityder, beslut och trosuppfattningar vi har eller har haft om någonting. Det kan till exempel handla om glädje, tid, medvetenhet, läkning, lugn, kontroll, pengar, kreativitet, kropp, sexualitet…

När dina Bars berörs hjälper det dig att släppa de mönster som hindrar dig från att välja det som verkligen berikar ditt liv. Du får tillgång till mer av dig själv, din kropp och livet. Vad mer är möjligt då?

Det är en avkopplande behandling som sätter igång energiflödet i kroppen. Många upplever att tankebruset tystnar, att de sover djupare och att deras relationer förbättras. Bars används även mot stress och kronisk värk.

Dessutom så har det hänt ännu fler roliga saker inom träningen för mig. Allt började från och med mitt förra PB i marklyft 172,5 kilo, som jag var enormt glad över och en Fail på 180 kilo samma dag. Plågade mig på gymmet och träningarna ett tag till.


Förra onsdagen, BenOnsdag. Klev vi ner på lokalen och började värma upp med 10-20 kilos ökningar i marken. 90,100,110,120.. och allt känns jätte bra! ryggen håller och greppet suger fast stången. lägger på 175 kilo och ställer mig upp, kändes lättare än 172.5. Ett nytt PB igen! men varför stoppa där, lägger på 180 kilo för ett nytt försök.

Drar åt lyftarbältet och tar ett Djupt andetag, greppar stången å ställer mig upp. Jag håller i 180 kilo på fingrarna. Slog nyss PB IGEN. Hur kan det bli bättre?

Jo jag ska tala om för er att redan i går så gick det ännu bättre. vi planerade ett rå jäkla bröst pass men första övning Bänkpress. Där stegade jag från 85,95,105,115,120,125,130 kilo! PB.

Jag tog PB med 5 kilos ökning i bänken, kul för mig!

Det summeras, StrongerThanYesterday!

Hur mycket bättre än såhär kan det bli?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: